Οι άνθρωποι που δεν μ' αγαπάνε


Guest Post! Γράφει η Γκίζα, πρωθιέρεια της έμπνευσης και των καλών πραγμάτων! 

Οι Άνθρωποι που δεν μ αγαπάνε...

... όλο το δώρο των Χριστουγέννων υπέρ Γιώργου...αυτός είναι η πατρίδα μας πλέον...δεν λεει το άσμα το πιο μακρύ ταξί μου εσύ? Το πιο μακρύ ταξίδι στον κόσμο αυτός το χει κάνει ...Ο μοναδικός Έλληνας που πήγε τόσο μακριά κι ο μόνος που μας εκπαιδεύει σε νοερά μονάχα ταξίδια!!! Μελαγχολικά βεβαίως, αλλά ας είμαστε ειλικρινείς ...
γιατί τρομάζει τόσο η μελαγχολία και τα ποσοστά της ?!!!

Πρωί πρωί με το που άφησα τη Γκιζάκι πήγα σε άνθρωπο δικό μου με ντοκτορά στη μελαγχολία ...Ερεύνα του ΕΠΙΨΥ διαπιστώνει πως 1  στους 2 Έλληνες αισθάνεται μελαγχολικός!!! Να και κάτι ευχάριστο είπε ο άνθρωπος μας και με κέρασε λουκούμι με ολόκληρο αμύγδαλο!!!

Είχα να φαω λουκούμι από τον καιρό της γιαγιάς μου που με πήγαινε σε κάτι φίλες, κάτι ξαδέρφες που χανε μεγάλους μπουφέδες και κοφτά πετσετάκια στην τηλεόραση και πάντα με κερνάγανε ένα λουκουμάκι !!!
Σιχαινόμουνα πάρα πολύ... μη ντρέπεσαι έλεγε η γιαγιά μου πάρτο δεν κάνει να προσβάλεις αυτόν που σου δίνει ... σκότωσε με είναι η τελευταία χάρη που σου ζητώ...Έβαλα τα κλάματα μπροστά στον άνθρωπο πρωί πρωί ...το λουκούμι ήταν Σύρου με ροδόνερο μου θύμισε πάρα πολύ τη γιαγιά μου και έγινα χάλια γιατί μου λείπει... ειδικά όταν βγαίνει ο Βig Vanzel  και λεει πως αν πληρώσουμε όλες μας τις εισφορές θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις ..

H γιαγιά μου θα ένιωθε πολύ σημαντική σ αυτή την περίπτωση και θα πήγαινε κυρία …να πληρώσει… θα άφηνε και πουρμπουάρ εγώ γιατί βαρυγκωμάω ...από που πήρα ρε γαμώτο ... Aς μιλήσουμε τώρα για τη μελαγχολία είπε ο ψι και του είπα δεν μπορώ μελαγχόλησα ...Αυτό είναι ευχάριστο είπε εκείνος...Αλίμονο στους αισιόδοξους και παρορμητικούς...

Βεβαίως οι αισιόδοξοι γίνονται πάρα πολύ εύκολα παρορμητικοί, βιαστικοί και ανώριμοι...υπερεκτιμούν τις δυνάμεις τους και επαληθεύουν την παροιμία όποιος βιάζεται σκοντάφτει...χρήσιμη η μελαγχολία αγαπητή μου είπε ο γιατρός και μου κλεισε το μάτι πήρα τα πάνω μου που αντί για anorexia nervosa είμαι melagholia nervosa ...Όλα καλά και πάντα θα στε καλά είπε ο ειδικός αν είστε μελαγχολική ...προς τι η ανησυχία για τους υπόλοιπους Έλληνες ...θα ανακαλύψουν το μέτρο ...Ποιο μέτρο χρυσέ μου το μέτρημα να λες!!!
Μέχρι η Γκιζάκι μέτρησε τον κουμπαρά της χθες αν γίνει καμιά χρεοκοπία μου φτάνουν για ένα χρόνο χαρτζιλίκι είπε, στην ανάγκη παίζω και στις μεγάλες αγορές τώρα που έχουν πτώση!!! Αυτό πάλι??? ποιος να το φανταζότανε πως οι αγορές του κόσμου θα έπαιρναν σήμα από την υπέροχη Ελλάδα μας!!!

Ι love Greece!!! Μωρέ ας λένε ότι θέλουν I love g r
κοίτα τώρα πως πέσανε τα φύλλα, πως ακουμπάει το αεράκι στο σώμα, ο ουρανός καταγάλανος …κι αν κάνεις να πεις τον πόνο σου κάπου δεν υπάρχει περίπτωση να μην σ’ ακούσει ...
Ελληνική ανακάλυψη η ακρόαση του πόνου, το «αν χρειαστείς κάτι ...πάρε με...μη διστάσεις ...ότι ώρα κι αν είναι!!!»
Την ώρα που σημαίνουν οι οίκοι εκτίμησης μεσάνυχτα ...οι άνθρωποι που ξέρω  μου κρατάνε το χέρι...κι ας μην μ’ αγαπάνε απαραίτητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...